2010-10-25

Måndagslista 3

Dags för listan igen =) Det är ju härlig måndag idag och jag är på ett strålande humör!
Idag är jag glad för att
1. jag har en skinande ren lägenhet och tre städade garderober!
2. jag har en toppen-mamma som var här igår och hjälpte mig att städa och röja lite, hon är bäst, tack än en gång mamma!!
3. det är så fint väder ute idag.
4. Milton har sovit så gott inatt =)
5. vi ska till Jennie och fika alldeles snart när Milton vaknar.
6. Kalle är ledig imorgon och vi har en helt lista på saker som ska fixas och hinnas med.
7. vi ska till mina föräldrar på midadg till helgen.
8. vi har haft en jätterolig helg med trevligt folk, goda middagar och många skratt =)
9. Kalle och jag tvättade 8 maskiner tvätt igår kväll så nu har vi bara rena kläder ;)
10. Beck-filmerna går flera veckor nu på söndagskvällar, älskar Beck!!

Nu ska jag greja lite och packa ihop lite saker så vi bara kan bege oss när Milton behagar vakna. Hoppas er dag är bra, kram på er!

Inga kommentarer: