2010-10-17

Babysim och kusinträff !

Hej alla! Har er helg varit bra? Min har varit helt underbar och jag har verkligen varit social större delen av helgen, superhärligt!

I fredags kväll var jag och barnen hos mina föräldrar och syster och åt middag och tittade på idol. Kalle och Alexander passade på att ha lite "grabba-kväll" i Alexanders lägenhet där det tittades film. Vi andra hade det så himla härligt i Vinslöv och jag älskade varenda stund med min syster, mina föräldrar, min pojke och djuren!

Lördag morgon hämtade jag min syster och så körde vi till Tyringe för bebissim. Jag var lite nervös eftersom Milton hade varit uppe en bra stund och inte sovit så mycket på förmiddagen, men han tyckte som vanligt om sitt sim, även de tre dyken vi gjorde =) Och så blev det massor med tragg med bästa Elin, Jörgen och deras Tilde. Mimi var med som fotograf =) Bilder se ni nedan.







Efter simmet så körde Milton, Mimi och jag till vår kusin Jenny i Kristianstad där vi hade lite av en kusinträff med henne och våra två andra kusiner Linus och Johanna. Så jättetrevligt och jag hoppas vi snart gör det igen. Jag tycker så mycket om mina kusiner och blir alltid lika glad över att umgås med dem. Gör det så gärna, både jag och Mimi känner så och är så glada över att vi har våra kusiner!
Här är vi på väg upp till Jenny. Milton hade inte overallen på sig så han fick låna Mimis halsduk (eller tunnel, som jag kallade det, hahaha.... lite internskämt!) om sig upp där.




Efter denna härliga eftermiddag så stannade jag i Vinslöv hos min bästa vän Jennie och hennes sambo Nick där det bjöds på ännu mer (!!) fika och te och massor med prat, jag älskar det!
Hos dem har jag och Kalle varit och fikat idag igen vid lunch, lika trevligt som vanligt. Jag stannade sedan kvar där med Yda och hjälpte Jennie med stallet och sedan red vi en sväng på våra hästar. Lika roligt som vanligt och jag och Armani har sorg över att det kommer dröja länge till nästa gång av olika omständigheter. Vill inte att det ska vara så, men vissa saker styr man inte över, tyvärr =(

Nej mina vänner, om en minut börjar långfilm, Rallybrudar, och den tänkte jag kika på idag. Hoppas er helg har varit härlig. Ha det fint, kram på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

På fotot ser det ut som att du tyckte minst lika mycket om badet som Milton gjorde;) Han är verkligen så söt, din son. Lyckliga du:)