2010-10-20

Det snöar!

Det snöar ute, helt galet!! Och det gör mig så glad =) Jag tycker så mycket om snö!

Dagen har varit lugn annars. Milton har haft feber idag också, stackaren, så han har sovit mycket. Det gjorde att jag hann med lite annat under dagen. Bland annat fick Yda en ny outfit, fniss.. Hon tycker det är sådär att bli ryckt och klippt, därför väljer jag att göra det själv. Hade gladeligen betalat andra för att få det gjort, men hon blir så stressad när jag gör det och jag tror att hon blir ännu mer stressad om jag låter någon annan göra det. Imorgon är det dags för klorna, blää, ännu värre det, enligt både Yda och mig.

Imorgon ska jag hem till världens bästa Jennie och umgås, som jag har längtat dessa dagarna! Nu blir det Yda och snön, jaaaaaaaaaaaa!! Kram =)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fin blogg du har!

Marre sa...

Åh, visst är det mysigt med snö! Här i Åhus kom det dock ingen snö :( Men den kommer väl så småningom.

Amanda sa...

Det blev verkligen snö på många håll i landet. Jag trodde inte på snörapporterna som kom. Förrän jag själv såg snöstormen som kom även till oss senare på kvällen sen. Tur det försvann fort här iaf för jag känner jag var inte riktigt redo för vinter än. :)