2010-10-18

Måndagslista 2

Ny vecka, nya möjligheter, nya saker att vara glad åt, ny lista!

Denna vecka är jag extra glad åt:

1. att jag har haft en helt fantastisk helg.

2. att vi har så underbart fint höstväder. Det ska väl slå om och bli regn, tyvärr, men vi har verkligen haft så fina höstdagar!

3. att jag och Milton har haft en så trevlig eftermiddag med hans kompisar och mina!

4. att jag nu sitter här med min sambo, som gjorde en stor mugg te till mig, sötisen!

5. men absolut, absolut gladast idag är jag över en sak som har hängt över mig idag som jag har tänkt mycket på och en person jag har hållit både tummar och tår för. För denna person har allt gått bra idag. Jag vill inte skriva vem det är eller vad denne har gjort eftersom jag inte vill hänga ut denne på nätet. Mina närmaste vet vem jag pratar om, och likaså personen ifråga som jag hoppas läser.


Imorgon ska Milton vaccineras, bläää.. Snart 5 månader gammal så nu är det dags för två sprutor till. Så trist, men det måste göras dessvärre. Kalle är ledig imorgon så vi får trösta och pyssla om vår prins tillsammans.
Nu ska min fina Yda få komma ut och kissa och sedan blir det sängen för oss tre, Milton sover redan =)

ha det gott alla, kramar!

1 kommentar:

Marre sa...

Hoppas det gick bra med vaccineringen! Kul att det gått bra för din vän!

Ja, vi har verkligen haft fina höstdagar nu. Men lite mysigt kan det va med regn ibland :)