2010-10-11

Måndagslista

Såg i en annan blogg, en tjej, Jenny, som skriver måndagslista för att lyfta fram allt det positiva med måndagar och början på ny vecka. Många tycker det är lite jobbigt med måndagar och mååånga arbetsdagar framför sig. Jag är en av dem, även om jag i nuläget inte jobbar allt för mycket utanför hemmet ;)
Tänkte i alla fall skriva måndagslista idag och så får vi se om jag fortsätter framöver.

1. Är glad över att hösten är här med detta underbart fina vädret vi har just nu.
2. Ska ut och rida i eftermiddag med Jennie, vilket gör mig mycket glad och är något jag verkligen ser fram emot.
3. Milton har sovit toppengott inatt. Åt kvällsmat runt 19 igår och vaknade inte förrän 5,15 i morse och har varit på ett strålande humör hela morgonen! Hoppas detta håller i sig för ordentlig sömn är värt mycket!
4. Igår avslutades veckan med att alla mina djur fick ordentlig motion. Jag och Jennie tog Malva och Yda på promenad och Tilda red Armani. Sådana dagar bara älskas!
5. Förhoppningsvis säljs Kalles bil ikväll. Eller ja, det kommer en kille och tittar på den i vart fall, så hoppas kan vi alltid göra ;)
6. Kalle är ledig imorgon, precis som alla andra tisdagar i och för sig, men det gör mig alltid glad!

Sådär ja, listan gjord. Nu ska vi göra oss i ordning lite inför dagen. Hoppas er måndag är lika härlig som min =) Kram på er!!

2 kommentarer:

elin sa...

Hej Fanny. Jag snubblade över din blogg nu och tyckte det var så roligt att se att det var du. Jag har ju inte sett dig sen vi båda var rätt små och nu ser jag att du har både karl och barn :) Grattis till bebisen måste jag ju skriva fastän han inte är "ny" längre.
Jag ville bara kika in och säga hej!

kram från elin på klövervägen :)

Marre sa...

SÅ bra med en måndagslista. Jag gillar inte alls måndagar, men jag ser det lite annorlunda nu sen jag läste ditt inlägg! Kram Marre