2010-02-28

Fredagskvällen =)

Nä, jag har inte riktigt lärt mig min telefon än, så jag får inte in bilderna och filmklippen sen fredagskvällen med kollegorna. Men i vilket fall - gud vad jag hade det trevligt! Tackar Anna-Maria för inbjudan och för hela upplägget, det var riktigt roligt!!

Vi var som sagt inbjudna hem till kollegan Anna-Maria och var ett gäng. Där bjöds det på ljusparty, som vår ena kollega höll i. Jag köpte mig en ljusstake, hehehe... Ovanligt?! Ni ska få se bild på den när den kommer hem till oss!
Efter det bjöds det på fantastiskt god paj; både mat-paj och efterrätts-paj, yammi!

Och vet ni, Chatrin som höll i själva ljuspartyt spådde oss också. Vi blev spådda i hur många barn vi skulle få och vilket kön.
Enligt den, så väntar vi nu en flicka, hihihi! Fast först, på ena armen, så visade den tvillingar, men andra armen visade en flicka. Kanske blir tvillingar nästa gång, vem vet? Sedan kan man ju tro vad man vill om det, men lite roligt är det!

Dessutom blev det mycket snackande om ditten och datten, vilket aldrig är fel och alltid är trevligt. En härlig kväll helt enkelt och som sagt, jag hade superroligt och är glad över att jag fick vara med!

Bilder på magen kommer in senare idag. Ha det så bra! Kram på er

1 kommentar:

Camilla sa...

Ja, visst var det trevligt! :)