2010-03-02

v. 29

Nya bilder - äntligen!!
Slarvade och missade ta bilder förra veckan. Så himla dumt, men men så blir det ibland. På tal om att missa så missade vi tvättid igår, då vi hade satt upp tvättid den 29, problemet är ju att februari slutar den 28. Därför bjuder jag på dessa, inte helt roliga bilderna, på mig i ett par alldeles för små trosor, haha! Kände mig som en stoppad korv i dem, men men - bilderna behövdes så det fick bli såhär ändå!
Först ut är framifrån, visst är den bra rund numera? =)




Dörren bakom mig är asa-ful, men hade inte mage (hahahaha, mage, fattade ni?!) att be Kalle ta om bilderna, för det hade jag redan gjort en gång. Ska tänka på dörren till nästa gång. Dessutom är jag nydusckad, om ni undrar vad det är för en konstig grön-vit sak vid min rygg, badlakan bara..


Hade det inte varit för de alldeles för små trosorna, så hade jag ju nästan sett smal ut bakifrån. Inte mycket av magen som man ser där i alla fall.

Nej, jag är grymt trött nu, ska ta och sova strax, bara liiite mer surfande och sedan disken.
Hoppas er dag har varit bra! Kram på er =)

3 kommentarer:

malin sa...

Ojoj vad magen är stor nu :) fast det roligaste var dom "alldeles för små trosorna" haha ;) Fin är du iallafall med bebbemage :)

Jessica sa...

DU ÄR JU SÅ SÖT!! passar utmärkt i bebimagen :) !! Hoppas vi ses snart på en fikaträff :) !

Fanny och Marcus sa...

Malin, tyst med dig - jag vet om mina tros-problem, fatta de skar in vid låren, hahahaha!!
Puss på er bägge, ses snart igen =)