2010-02-22

Sköna måndag!

Fast vet ni, idag såg jag den lustigaste synen någonsin - en tjej som åkte skidor, här inne i stan på trottoaren - istid eller?? Hur vanligt är detta? Hade precis parkerat bilen utanför lägenheten, och vi bor väl ändå relativs centralt tycker jag. Jag höll minsann på att trilla baklänges när jag såg det! Tyckte det var hel-festligt och hade faktiskt gärna provat på det själv, inte varje människa som bara sådär kan åka skidor mitt i stan, fräckt! Samtidigt undrar jag vart denna varga-vinter är påväg?

I alla fall, jag har jobbat hela dagen, härligt var det! Idag hade jag förmånen att vikariera som planeringsresurs, vilket innebär att jag fick vara på varje avdelning ett par timmar på varje = träffade alla barn och all personal i huset = det uppskattas mycket från min sida =)

När jag kom hem så upptäckte jag att våra Iphones hade kommit, ÄNTLIGEN!! Vi har väntat på våra nya telefoner i nästan tre veckor, så det var ju på tiden =) De är nu hämtade och sitter i vars en laddare och ligger, vita, fina och orörda, i TV-rummet och väntar, underbart! Imorgon ska de startas, ska bara laddas först!

Ikväll ska vi bara kolla film, äta och mysa. Ska bli skönt =) Som det ser ut är vi lediga imorgon, har lite att stå i bägge två då så det hade passat oss utmärkt. Men ifall jag blir inringd så jobbar jag såklart =)

Jaha, nähä, om jag ska ta och vara lite social kanske?
Hoppas er måndag har varit lika trevlig som min. Kram på er!

1 kommentar:

Camilla sa...

Klart vi har haft en bra dag, du har ju varit hos oss :)