2010-02-14

Alla Hjärtans Dag

Denna fann jag på köksbordet, tillsammans med mitt favorit-choklad och en lapp i morse när jag steg upp, söta Marcus!!



I övrigt gapade frukostbordet tomt - Kalle jagar idag och Yda sov, så jag fick spendera min alla hjärtans-frukost helt ensam. Inte annat än att jag tyckte lite synd om mig själv, men så får det väl vara ibland.
Yda vaknade alldeles nyss (!!) och ville mysa lite i knäet, söt-hunden =) Hon gick alltså från sovrummet, upp i mitt knä och mös en stund, sedan hoppade hon ner för att gå vidare in till TV-rummet där soffan och filten väntade på henne, en riktig trött-loppa med andra ord.
Nu ska jag försöka få något gjort och ta ut min hund på promenad, vare sig hon vill eller inte.
Sedan ska vi ett ärende till affären och sedan köra till Vinslöv.



Idag blir det till att gosa bebis!! Kram på er =)

2 kommentarer:

Zandra sa...

Vad fin hon är!, och gud vad magen växer;D. härligt!!

lina sa...

åh vad gullig kalle är.. ehh vad fick jag jo just det en chokladkartong som MAMMA hade köpt och sa att den var från andreas för hon visste att han hade glömt haha...... lilla söta Yda hon är så underbar. p.s jag vill snusa ny kläckt bebis sen hehe kram