2010-02-05

Grattis pappa!

Idag fyller pappa år, så ikväll blir det middag i Vinslöv med familjen, vilket är bland det härligaste jag vet! Väntar bara på att Kalle ska komma hem från jobbet och göra sig i ordning så vi kan sticka sen =)

Själv har jag jobbat hela dagen, underbart! Har haft en riktigt trevlig arbetsdag med bebis-prat med både barn och kollegor och dessutom en fantastiskt trevlig dag med barnen. Vissa dagar är bättre än andra, så enkelt är det bara!

Dessutom har jag äntligen hämtat ut mitt paket på posten, yeeeey! Har längtat efter detta länge! Fick en avi den 26 januari om att det hade kommit, åkte dit men icke. Då hade mitt paket försvunnit någonstans på vägen. Jaha... Okej. Har varit där ett par gånger till efter det, men nix, inget paket. Men idag, äntligen!!!
Det är ju inte ens mitt paket egentligen, utan en present till min syster och jag är spänd på att se vad hon ska tycka om det!
Det är ett stort gäng skinn-bitar jag har kommit över till inga pengar alls, och Mimi älskar ju att sy, speciellt i skinn och den typ av material. Har inte själv sett innehållet i verkligheten så jag hoppas det är trevliga grejer, får hålla mig till tåls tills hon öppnar det ikväll!

Nej, nu ska jag surfa vidare tills han kommer hem! Kram på er, ha det gott =)

Inga kommentarer: