2010-02-21

Överaskning på morgonkvisten!

God morgon på er!
Eller ja, jag har varit uppe ett tag, hunnit vara ute med Yda i snöstormen och sedan kom jag in och möttes av denna underbara syn - och doft!!
Kalle gick upp redan klockan 8,00 och bakade (!) scones. Kalle har aldrig bakat förr, inte så länge vi har varit tillsammans i alla fall, och det är ändå några år. Det blev riktigt riktigt gott och förhoppningsvis något han kommer att göra fler gånger, hoppas jag =)
Dessutom en stor kopp te, vilket värmer gott i kroppen efter promenaden där ute!





Jag är ju en frukostmänniska, en obotlig sådan och kommer nog alltid vara. Frukost är, enligt mig, det absolut viktigaste målet mat om dagen, när man dessutom äter denna typ av frulle så kan inte dagen börja mycket bättre, underbart!

Nu ska jag surfa vidare lite. Hoppas er söndag blir bra, det ska min bli! Kram på er!!

1 kommentar:

Camilla sa...

Instämmer helt. Frukost är viktigt och gott (fast enligt mig är alla mål viktiga :))