2010-02-19

Magen v 27

Shit, tiden går verkligen fort och jag blir bara större och större. Helt sjukt vad det har hänt mycket på så kort tid, nästan för mycket. Kroppen hänger inte riktigt med, inte huvudet heller för den delen, haha.. Slår magen i barnens huvud på jobbet ibland, de brukar tack och lov mest tycka att jag är konstig och så skrattar de =)






Fast riktigt lika stor ser jag ju inte ut med kläder. Ursäkta min outfit, precis påväg ner till stallet för att ta in hästarna. Just nu har jag dock ganska ont i ryggen och har haft i en veckas tid. Precis som om där är tre ömma punkter mitt i ryggen på högersidan. Kalle får massera mig varje kväll, vilket han faktiskt gör utan att klaga!


Nej, nu blir det snart fika innan vi ska köra tillbaks till stan, sedan blir det hockey med Alexander och Sara, trevligt =)
Hoppas ni fr en härlig helg och inte snöar bort fullständigt! Kram på er!!


1 kommentar:

Camilla sa...

Ja, det är inte klokt vad det går fort. oj, vad magen växer. Nu har jag lagt upp bilder på min blogg, som du efterlyste!/ Camilla