2010-02-06

v. 25

Jaha, då var det dags igen för magbilder =)



Absolut inte världens snyggaste outfit, men det kvittar väl för det är ju inte det vi lägger fokus på här ;)



Igår var vi hos mamma och pappa, jag utövade styrketräning genom att lyfta upp och kela en stund med Felix, som väger en heeeel del, hahaha!
Här ser ni också min nya blus, köptes på HM i veckan för 100 kr, älskar den!

Idag ska vi laga hemmagjord pizza - Alexanders förslag. Till det blir det nog en bra film, ser fram emot det =) Innan dess blir det en sväng om med dammsugaren och sedan hästarna.
Hoppas er helg är till belåtenhet. Kram på er!

5 kommentarer:

malin sa...

Ojoj du börjar ju bli en riktigt tjockis :) Ser fram emot nästa lördag när man ska få se kulan irl - in real life! Moahaha!

Louise sa...

vad stor du är! Jätte roligt att följa det :) stor kram från Louise (viberg :))

Alexandra sa...

Oj vad magen växer=) kan inte fatta att min lillebror ska bli pappa=) snygg blud du har köp gillar den skarp=) kram alle

Sofie Andersson sa...

Vad fin du är!! Magen växer verkligen fort, kul att följa här. Hade varit kul att träffas ngn gång. Kram Sofie

Hanna sa...

Hej Fanny! Det MÅSTE ha vart dig jag såg på Maxi igår med en söt liten kula på magen :) Fast jag ser ju nu att det börjar bli stor :)

Hoppas att allt är bra med dig!
Kram Hanna