2010-02-17

Vänner =)

I lördags träffade jag 3 underbara vänner; Jessica, Maria och Malin. Vi bjöds på en underbar middag hos Malin och hade det så himla trevligt. Mycket prat om ditten och datten och hade det bara helt fantastiskt! Denna gång var det Marias tur att släppa en bomb - vi gratulerar henne till förlovningen och stundande bröllop!!
Tjejerna och jag träffades på gymnasiet då vi gick i samma klass. Härligt är det att fortsätta hålla kontakten och träffas då och då, vilket jag hoppas att vi fortsätter med i framtiden, trots att Maria kommer att bli Ängelholmsbo, vi andra kommer väl bo kvar här i krokarna ;)
Fotot har jag stulit på Jessicas blogg, ibland får man göra så =)




Idag har jag jobbat och är nu hemkommen. Imorgon är vi lediga bägge två här hemma och då ska vi fixa lite grejer. Vi väntar fortfarande på våra nya telefoner, tycker det är för dåligt att de inte kommit än, längtar som en galning och jag behöver min nu nu nu!!
Ha det riktigt bra allesammans, kram på er!

Inga kommentarer: