2010-01-01

Välkommen 2010

Ett nytt år har nu påbörjats och snart är första dygnet avklarat.
Kom hem i morse efter en, jag ska absolut inte säga hemsk arbetsnatt för det var det inte. Men som sagt, det var hemskt att inte få fira nyår med nära och kära. Jag satt helt själv vid tolv-slaget och kände mig riktigt nere och ensam.
Men som sagt, hem kom jag och kröp snabbt ner i sängen. Kalle väckte mig sedan vid 11,45 med en stor mugg te (mums!!) och sa att det var Bullerbyn på TV. Ett mycket bra sätt att börja dagen på i min mening =)

Annars har dagen inte bestått av så mycket. Har inte mått helt hundra idag heller. Kalle var snäll nog att hjälpa mig med hästarna idag, i övrigt har det mest blivit en innesittardag för min del. En snabb promenad till affären och handlade lite frallor i eftermiddags, men inte mycket annat aktivt. Imorgon ska jag rida, därmed basta!

Nu ska jag ta kvällspromenaden med min lilla Yda, känns som att det är min tur =)
Hoppas er första dag på det nya året har varit till belåtenhet. Kram på er!

Inga kommentarer: