2010-01-06

Magen vecka 21 !

Idag blir det lite naket i bloggen, haha.. Måste ju uppdatera er med bilder och målet är mag-bilden en dag i veckan. Visst kan man ta med full mundering av kläder på, men det blir inte lika bra tycker jag, så som sagt här blir det lite naket =)

Hrm.. Jag har precis legat på denna sida i soffan, där av rynkorna, haha!



Magen framifrån, naveln har förändrats, ser skit-fräckt ut i verkligenheten!


Mästerfotografen, som kommer bli tvingad till att prestera foton varje vecka (muahaha...!) har här bidragit med en relativt suddig närbild, men vad tusan ni ser ju vad det föreställer =)


Och så en på lite längre avstånd. Den senaste veckan tycker jag personligen att det hänt mycket. Magen är inte längre "fläskig" eller vad man ska säga, hahaha.. Nu är den hård!


Igår shoppade jag i alla fall de första mamma-kläderna. Ett par vrål-snygga mamma.jeans med sådan där mudd i midjan, dessa kommer jag bo i och säkert även efter graviditeten, det är grymt skönt med den höga midjan. Kalle tyckte det såg för löjligt ut, men det kvittar ju, man har ju ändå en tröja över mudden, haha..
Och sedan köpte jag breda lösa muddar på HM. T.ex. om jag vill ha ett plagg (byxa, kloj etc.) jag inte längre kan knäppa så kan jag sätta en sådan mudd över linningen på plagget och så en tröja över, så ser det ut som att man har en längre tröja under, tack vare mudden. Ska vixa bilder på detta nu, men dåligt batteri i kameran så vi tog bara bilder på magen idag.

Nej, nu ska jag surfa vidare. Ha det så bra, vänner! Kramar i massor!

7 kommentarer:

Lina Svensson sa...

oj nu syns det ju jätte mycket =) du är så fin så =) älskar dig puss Lina

Unknown sa...

Hej Fanny!
Vad roligt att höra nyheten om tillökning! Slussades in till din blogg från facebook, tror jag, och det var en mycket trevlig läsning.
Alltid spännande att höra hur gamla klasskamrater har det nu för tiden!
Vad söt din mage är förresten! =)
Jag önskar dig lycka till med allt! Och det kommer säkert hända att jag spanar in din blogg då och då!
Pusskram från Linnéa

Sofie sa...

vad fin du är!! Kommer följa med spänning. Hoppas att du/ni mår bra. Kram

Anna bästis sa...

Fanny, jag träffade dig för bara en vecka sedan och nu är du såååå mycket tjockare!!! Vad fin du är!!!

Anonym sa...

hej!! stort grattis! jättekul ju!=D ja träffade Mimi på tåget för nån dag sen, hon skulle hälsa! Ha de gott! //Suzzie

Louise sa...

stort grattis till er båda! Det kommer att bli världens sötaste barn! :) Stor kram Louise (Viberg =) )

Anna Svensson sa...

Visst är det gött att ha en fast mage för en gångs skull, att det sedan beror på att en bebis bor där inne är ju en annan femma än att man tränat den... Har också sådan brallor, man är skitsexig i dem ;D