2010-01-25

v. 23

Hej allesammans!
Ursäkta att det dröjer lite mellan inläggen, men har mycket att göra nu med jobb och matten. Det första är ju bara för härligt, det andra hade jag lätt klarat mig utan. Eller nej det klarar jag mig väl inte utan, för då hade jag aldrig läst det. Men jag hade gärna haft det över...

Nu till roligare saker! Vad gillar ni min tröja? Den är bara för söt, jag älskar den!! Nu ska väl ingen kunna missa det, tänkte ha den på jobbet någon dag, se om några av barnen kan läsa det ;) fast många av barnen vet redan att vi ska ha barn. Idag var det en flicka som skrek genom matsalen; "Fanny, ska du bli mamma?!" Så härliga är dem! Och häromdagen när jag hade en samling med lite barn så pratade vi också om det för ett par av tjejerna visste det för det hade minsann deras mammor sagt (hahaha!). Men vad gör väl det, härligt när barnen frågar och pratar om det, de är för söta!




I alla fall, såhär ser magen ut i v. 23. Lite fusk egentligen nu då jag är i v. 24, men eftersom jag sa att jag skulle visa varje vecka så visar jag dessa nu, för de är i alla fall tagna v. 23. 24-bilderna kommer om ett par dagar istället =)



Ser ni någon skillnad? Jag vet inte om jag gör det, inte på bilderna kanske, men "i verkligheten" gör jag nog det. Jag känner skillnaden i alla fall.
Nä, nu blir det till att återgå till studierna..
Ha en underbar kväll. Kram på er!

3 kommentarer:

Camilla sa...

Så fin tröja! Jag har sett en sån innan och gillar den verkligen! Ska oxå fixa en sån någon gång när (om) det blir aktuellt. Kul att ha dig uppe hos oss på jobbet! ses! //Camilla

Jessica sa...

Jodu det syns skillnad från vecka till vecka :) !! så oerhört roligt!! :D !!

Sofia Lindqvist sa...

haha sån tröja hade jag me!! Den är sköööön.......
Fin magen är!
Flitig du e med matten, bra jobbat!! Kämpa på det lönar sej i slutändan kram på er!