2010-01-29

Utmaning!

Jag har fått en utmaning av min vän Lina, den går ut på att jag ska berätta 7 saker om mig själv, saker som vissa vet och andra kanske inte vet =)

1. Jag är ett list-freak! Skriver listor till allt; julklappar, att göra, inköp, häst-relaterat etc.

2. Vi har köpt en vit barnvagn (hahaha...). Det roliga är att valet just vit inte ligger på mig, utan på Marcus. Jag älskar vitt (som typ alla vet) men...

3. ...jag är en praktiker och ville därför ha en svart ;)

4. Jag mår just nu mycket dåligt över att mina hästar inte får någon motion alls utan bara står och tradar i hagen.. Mitt samvete är i botten och det suger att ingen kan rida Armani åt mig just nu.

5. Jag älskar apelsiner!!

6. Jag börjar bli grymt trött på vår lägenhet och vill flytta härifrån mer och mer......

7. Jag sitter på tok för mycket vid datorn just nu och jag bara älskar det! Dessvärre har jag fått dra ner på mitt surfande sedan matten drog igång. Det kanske är nyttigt för mig i och för sig, för det blir minsann en drog tillslut! Speciellt nu i "väntans tider" så pratar man med gravida kompisar på nätet och surfar in på olika shopping-sidor inför Litens ankomst.

Sådär ja, mina vänner. Inga super-nyheter kanske, men ändå något som kanske var nytt för er =)

Denna utmaning skickas vidare till:

Jennie

Malin

Mimi

Hoppas ni mår bra alla. Själv har jag varit hemma idag då jag inte mått speciellt bra inatt och i morse. Nu känns det lite bättre och jag hoppas det håller i sig. Ha det gott, kram!

Inga kommentarer: