2009-12-31

Mina kära vänner...


...årets sista dag.
Det är egentligen inte klokt vad åren går fort, för fort kanske man kan tycka!
Idag firar jag och Marcus dessutom vår årsdag. Vi har nu varit tillsammans i 7 år! Och dessa år har ju bara sprungit iväg känns det som och fortare kommer kanske åren gå hädanefter.

Dock kommer vi fira våra nyårsaftnar, för första gången, på olika ställe. Det känns inte alls bra, men ibland får det bli på det viset. Jag ska jobba hela natten och Marcus får därmed fira nyår med våra vänner och med vår lilla Yda utan mig.
det känns verkligen konstigt att inte fira in det nya året och avsluta det gamla tillsammans - vi har ju gjort det några gånger om man säger så.

Nu ska jag gå och ge honom en puss innan jag kör till Vinslöv. Där ska jag pyssla om mina hästar lite extra och sedan ska jag äta en god middag med mina föräldrar och deras gäster. Det är ju inte fy skam det heller egentligen, synd bara att jobbet kallar sen.

Nej, nu får jag nog sätta fart. Ha en riktigt bra och härlig nyårsafton!
Jag önskar er alla ett Gott Nytt År - var rädda om er och varandra.

Kramar i massor!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gott Nytt år! Hoppas du fick det trevligt på nyår, trots att du jobbade och att ni inte kunde fira nyår ihop! Nu har jag oxå fixat en blogg, men jag förstår inte allt än... ha det gott. vi hörs! /camilla

Petra sa...

Vilken fin bild på er!
Önskar er All lycka till med allt i framtiden!
Hoppas att ni hittar ert drömhus snart, att allt ordnar sig med jobb och framför ALLT med den lill a/e.
Kram
Petra