2010-01-31

Hicka!

Idag, eller ja i morse, hickade Bebisen i magen! Jag har känt av det tidigare, men inte Kalle. Tog snabbt hans hand och han hann känna av det. Häftigt att vi fick uppleva det bägge två!

I eftermiddags var vi på bio. Tittade på Avatar i 3D-format. Jag föredrar nog "vanlig" bio, för jag fick lite huvudvärk av effekten, men roligt att ha provat på detta också.

Ikväll har jag bakat, frukostbullar blev det och de blev faktiskt riktigt goda, skönt att man kan lyckas med sina bakverk någon gång, hahaha..
Nu ska jag sova, är supertrött och arbete väntar imorgon! Hoppas allt är bra med er.
Kram och sov gott!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad skoj att han känner er egen nu=) kan förstå att det inte är lika skoj när han har kännt vår lilla sparka. Snart kommer hon och då får ni kela och passa på och byta på henne med kalle behöver träna haha. Grattis lillebror att du fått känna er lille/a. kram från alle

malin sa...

Hello... Njae känner mig inte på nåt vidare bra humör för tillfället... Förresten, vet du om det blev nån fika i veckan? Puss