2010-01-28

Jag är helt slut. . .

Fy fasen alltså..
Vet i tusan hur detta kommer gå. Det fungerar inte så bra att plugga och jobba mycket samtidigt. Dessutom mår jag inget vidare just nu om morgnarna. Har nog järnbrist eller något; är snurrig, illamående och det svartnar för ögonen. Inget vidare när man är på jobbet och mår sådär. Tack och lov går det över en stund efter att jag har fått i mig något att äta. Och detta trots att jag har ätit frukost hemma ett par timmar tidigare.

Dessutom missade jag Linas och nya ridskolans invigning idag. Jobbade till 15,30 och sedan var det hästar för att sedan plugga med Mimi. Kändes så fruktansvärt tråkigt då jag har sett fram emot detta i flera veckor och var något jag verkligen ville se.. Men jobb och matten får väl gå före och hästarna gör ju det definitivt, ibland har man inget val, men det var nära till tårar från min sida när jag upptäckte att jag aldrig skulle hinna med det idag.

Nu blir det sängen och jag hoppas på en bättre dag imorgon. Kram på er

Inga kommentarer: