2010-01-14

Film-kväll!

Härom kvällen hade jag och syster Mimi filmkväll och ikväll är det dags igen, fast denna gång med Alexander. Kalle tycker inte om skräckfilmer, så vi passar på när Kalle jobbar kväll, haha.. Dessutom slipper jag spendera kvällen i ensamhet, vilket känns helt Ok =)

Idag har jag jobbat större delen av dagen, nåja 6,30-15. Sedan ordnade jag ena delen av dop-present till mitt och Kalles gudbarn. Sötaste Max ska döpas på söndag. Hoppas han är snäll i kyrkan och inte skriker, för då lämnar jag nog över honom till mamma Lina ;)

Sedan tog jag och Armani en promenad tillsammans i mörkret. Det behövdes för min jäkla ischias, den är för tråkig kan jag be om att få tala om.. Mormor hade tydligen också bekymmer med den just nu, så jag sa det att vi kunde ju bilda klubb och tycka lite synd om varandra!

Nej, nu får jag sätta fart innan Alexander kommer. Hoppas er dag har varit bra. Kram på er!

2 kommentarer:

Sofia Lindqvist sa...

Hej
Vad trist att du har lite bekymer med Isiasen (Hmmm hur man nu stavar det...) Du får ta det lite lungt.... Hur går det med ridningen visst rider du fortfarande? man kan väl egentligen rida ganska länge innan det ä dags eller?
Ha det fint kram kram

Lina Svensson sa...

var filmen bra? ja visst blev hon söt i overallen hehe. ja kalle kunde ju föreläsa för folk om hur snäll saga är haha kram