2010-01-16

v. 22

Det tar sig.. Tycker att magen den bara växer och växer. Och så är detta ändå bara början, hua!! Spännande är det klart, men jag är verkligen inte van vid denna kroppsform och känner mig som en koloss, trots att jag bara gått upp 2-3 kg (än så länge....!).

Dock irriterar den där ischiasen mig ganska ordentligt och gör numera ont större delen av dagen, tyvärr. Men annars mår jag finfint, rent fysiskt. Humöret är inte vad det borde vara och tyvärr går det oftast ut över stackars Marcus. Men det får han nog tåla ett tag till, haha..

Men visst har magen växt bara sedan förra veckan?
Nej, nu ska jag surfa lite =) Ha det gott, kram på er!




6 kommentarer:

Anonym sa...

oj den har växt en hel del på en vecka=) nu dröjer det inte länge innan vår lilla kommer=) 27 dagar kvar.

Alle

Vanja sa...

Va fin mage du har Fanny!! Kram Vanja

Jennie sa...

gossig mage!! neger gillar den iallafall. hihihi..... tack för senast. kram

Sofia Lindqvist sa...

Hejsan Fanny!
Vad magen växer, mysugt är det kan jag tänka mej!
Du ang ischiasen (hur det nu stavas) så hde jag ckså ont av det, in barnmoska skrev en remiss till sjukgymnasterna på sjukhuset,dem gjorde ingenting men jag fick ett bälte man skulle sätta under magen.Det hjälpte lite iallafall! Tyvärr har jag kastat mitt, men kolla om du kan komma upp där......allt sm hjälper lite är ju skönt!! kram på er

Sofia Lindqvist sa...

Vad illar jag stavar, hoppas att du fattade vad jag skrev ;)kram

Jessica sa...

din mage är ju så oerhört gullig :) . fan vad roligt med en bebis :), då får hon/han följa med oss och fika ofta :D haha. Ska bli roligt att följa utvecklingen :P . hoppas allt är bra med dig, bebben, kalle och yda :) <3