2010-01-19

Matematik B

Jag och Mimi har börjat plugga. Vi läser matteB och det är ju verkligen på tiden, om man säger så!! Vi ångrar bägge att vi inte läste det på gymnasiet, för det är tufft att ta igen det nu. Vi läser dessutom på distans (hahahahaha..) och jag har ingen aning om hur det kommer gå. Vi har ett troget fan - Macke, en kompis till mig. Resten tror väl att vi kommer kugga hårt.
Men skit i det, vi försöker och ska verkligen ge järnet, går det så går det och då är det ju helt fantastiskt. Gör det inte det så har vi i alla fall gett det en chans =)

Jag är i vilket fall helt slut i huvudet då Mimi och jag började med våra studier idag tillsammans. Det gick faktiskt över förväntan och vi är nöjda med kvällen. Imorgon är det först jobb hela dagen och sedan kör vi på igen för fulla muggar, hela kvällen lång!

Nu är jag trött som bara den, först en kvällspromenad med Yda, ska bli skönt med frisk luft!
Kram på er, ha det så bra!!

1 kommentar:

Ingrid sa...

Så duktiga ni är som börjat plugga. Matte är min svaga sida så det skulle jag få kämpa lite mer med.

~Livet i byn