2009-12-17

Snö, älskade snö!

Hahaha, har märkt att de flesta av mina senaste inlägg har handlat om just snö och vinter. Men men, det gör väl inget - det är ju så härligt!!
I förmiddags var Kalle, jag och Yda nere på Hässleholmsgården och busade i snön. Vill så gärna ha en bättre kamera nu så man verkligen kan ta lite härliga bilder med betydligt bättre kvalitet. Det går liksom inte riktigt med en liten digitalkamera att få fram rätt känsla i fotona.
Ni får hålla tillgodo med dessa på vår lilla loppa - hon bara älskar snön och det är så roligt att se =)





Idag hade jag även en tid hos frisören vilket var riktigt skönt. Min frisör, Mija, är dessutom världens bästa och underbart trevlig, vilket gör hela vistelsen ännu bättre. Nästa gång ska jag minsan ta och färga håret, det är över två år sedan jag färgade det, så det borde jag väl kunna unna mig, ellerhur?

Kalle har åkt till skogen för att försöka sig på att skjuta ett vildsvin hos sin mormor och morfar. Hur roligt det nu kan vara att sitta och frysa fötterna av sig. samtidigt är det kanske ändå lite härligt med all snö och en thermos varmt kaffe (om man nu dricker kaffe, själv föredrar jag helt klart varm oboy..).
Detta betyder att jag och Yda är själva hemma. Sitter just nu här vid datorn, inlindad i täcke med en sovande hund i knäet. Pricken över i:et är den stora muggen med te framför mig, underbart!
Ha en riktigt skön kväll, imorgon är det jobb igen, vilket ska bli roligt! Sedan jobbar jag natt i helgen, så det har varit mycket jobb denna vecka.
Nu ska jag surfa vidare lite =) Kram från oss!

Inga kommentarer: