2009-12-06

Lussebullebak!!

Ja, då var det äntligen dags att börja med allt julstök, jag älskar det!! Igår bakade jag lussebullar med mamma och Mimi. Det är det roligaste att baka, det går fort, degen är underbart god och det är roligt helt enkelt =)
Här står det 4-1 till Fanny, haha.. Mimi ligger lite efter. Kolla dessutom formen på Mimis bulle. Hon har en viss teknik och gör de charmigaste lussebullarna, ever!


Här står det 4-2 mellan mig och Mimi, hon börjar komma ifatt, hehe..


Mamma och Mimi =)

Mimi och jag, nlrdiga som vanligt.



Vi har dessutom en livs levande lussekatt, han är som en enda deg, vår lille Felix.



Idag har jag däremot inte gjort mycket. Jag har sovit eftersom jag jobbade natten till idag och jobbar en natt till. Mamma har gjort pepparkaksdeg idag så jag skulle tro att det blir pepparkaksbak imorgon eller nu i veckan, härligt!
Nej, nog för idag. Ha det fint, kram!


1 kommentar:

Anna sa...

Felix är fortfarande lika tjock ser jag :) Puss tvilling