2009-12-22

Te, te och åter te =)

folk som känner mig vet att min absoluta favoritdryck är te, jag älskar verkligen te och hade kunnat dricka te till all form av mat, i vilket väder som helst och under alla tänkbara omständigheter - det är en underbar dryck helt enkelt =)

I morse var min pappa här. Han hade med sig frallor och pålägg så vi åt frukost tillsammans med honom. Det var riktigt trevligt och jag fick i mig en stor mugg te.
Ett par timmar senare kom mamma (hahaha, de är lite roliga, de där två som kommer på olika tider, men de hade helt enkelt lite olika ärenden såhär i juletid ;) ).
Lika trevligt var detta. Vi fikade också och jag fick i mig en lika stor mugg te denna gång.

Ikväll ska vi på kalas då sambons yngsta syster fyller 9 år - Grattis MOA!!! Om ni läser detta där hemifrån, så förstår ni nog att jag vill ha te till kvällsfikat också ;)
Nu ska jag slå in paket, ha det så bra så länge! Kram på er!

Inga kommentarer: