2009-12-26

Min kamera..

..är fortfarande och firar Lille-jul hos min faster och farbror i Kristianstad. Så tråkigt och jag känner mig nästan naken utan kameran. Har kameran med mig överallt - på stan, på promenad, i stallet, i bilen, hos mina föräldrar, på jobbet etc. Man vet aldrig när man behöver en kamera nästa gång ju.
men nu fick jag klara mig utan den igår på julafton och idag på middagen hos mina föräldrar, vilket känns sådär lagom tråkigt. Men men, ska försöka ta mig in dit och hämta den imorgon för jag saknar den verkligen.

Sedan, när kameran är på plats igen, ska jag visa ett par juliga bilder tänkte jag och även visa vad för fint jag har fått i julklapp av släkt, vänner och av tomten ;)

Hoppas er juldag har varit till belåtenhet, min har i alla fall gått i slapphetens tecken, det gillar jag efter all stress och jäkt innan jul. Kram och godnatt på er!

Inga kommentarer: