2009-12-27

Väla

Idag har jag spenderat eftermiddagen tillsammans med mamma och syster Mimi på Väla. Anledningen till att vi körde dit var eftersom jag hade lagt undan en kofta på MQ då den inte fanns här i stan. Lite löjligt att köra så långt för en kofta kanske, men jag ville verkligen ha den. I alla fall, vi blev faktiskt riktigt besvikna på Väla. Vet egentligen inte varför, men vi kände att utbudet var dåligt, lokalerna röriga och så sjukt mycket folk! Okej mycket folk är väl kanske svårt att styra över, det är ju dock ändå mellandagsrea, men det andra.

Nåja, nu ska jag sätta mig och mysa framför TV'n med en stor mugg te (ovanligt?!).
Hoppas er dag har varit bra, kram på er och ha det så bra!!

Jag saknar min kamera, så himla mycket! Men imorgon hämtar förmodligen Mimi den åt mig (så snällt!) och då ska jag fira med att lägga in lite bilder i bloggen =) Kram igen!

1 kommentar:

lina sa...

du får gärna pröva tröjan på Yda för den är väldigt väldigt liten. kan tänka mig att den faktiskt kan passa henne puss