2009-12-29

Det bor någon där inne.....!

Nu har jag äntligen fått tillbaks min kamera, tack syster Mimi som hämtade den åt mig igår, som jag har längtat efter den!!
Tänkte att jag får slänga in några jul-bilder, den översta är från att vi pyntade granen, jag och Kalle. Det ska ju också göras sådär innan jul.




Såhär full var skålen med gröt när vår galna släkt satte sig till bords och började "kriget", haha.. Alla äter som galningar och hoppas på mandeln. Konstigt nog fick farbror Björn den, som verkligen har noll poker-face, trots att han tog gröt sist av alla!
Sedan såg skålen ut såhär.. Vi gillar gröt, ja!

Här är min Faster Eva, som var den första i släkten som jag berättade min och Kalles stora överraskning för! Överraskningen ser ni på sista bilden...


I denna mage ryms nu inte bara lussebullar och gröt, utan också en liten Bebis!

Lilla Liten är beräknad till maj och det ska bli mycket spännande att följa den, för oss ganska oväntade och spännande resa! Snygg outfit va? Långkalsonger är bara så skönt, speciellt när man som jag kan skylla på influensa, då får man gå klädd bäst man vill =)

Allt för idag, kram på er!!

6 kommentarer:

malin sa...

Vilken fin liten bäbiskula :)

Anonym sa...

grattis

Sofie sa...

Men guuud!!! GRATTIS!!!! Jag är så glad för er skull! Sitter här och blir nästan tårögd.. är verkligen glad för er. Saknar dig! Kramar och GOTT NYTT ÅR!!! Hälsa Kalle.

Anonym sa...

Åå tänk när magen var så liten och fin!! Jätte fin är den...grattis till er! kram Emilia

Jessica sa...

Grattis Fanny!! Vad roligt för er skull!! <3

A-M sa...

Stort grattis vännen! Vad roligt!!! =)kram från A-M