2009-12-13

Snöflingor!

Ja, nu mina vänner, snöar det ute! Så härligt och jag ville knappt gå in, trots att det är mitt i natten =)
Jag har spenderat kvällen hemma i Vinslöv med mamma, pappa, Mimi och djuren. Kalle skulle på fest med kollegorna så jag ville inte sitta i stan själv och uggla heller. Åt middag där, sedan tittade jag och Mimi på två filmer och även på Efterlyst Special - TV-kväll med andra ord.

Igår kväll och, bokstavligt talat, hela natten var jag och Kalle hos Alexander och hans familj på middag. Vi var inte hemma förrän närmare 04,30, haha.. Vi hade det så trevligt så och tiden bara sprang iväg.
Detta gjorde att jag masade mig upp runt 10 för att ta ut Yda på en promenad, sedan kröp vi snabbt ner i sängen och sov vidare tills Kalle kom hem från jakten vid 14, hoppsan..
Tanken var ju inte att vi skulle sova fullt så länge, men vi var nog riktigt trötta.

Nej, nu ska jag surfa lite. Tanken var egentligen att jag skulle gå och lägga mig ganska tidigt idag, behöver nog vända tillbaks dygnet igen, men nä. Jag har inte suttit vid datorn på hela dagen och blev lite sugen på det nu.
Hoppas ni andra sover gott eller har en trevlig Lussevaka.
Kram på er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

det kan alltid vara trevligt med lite mys med familjen=) Kalle är ju ofta och myser med mamma=)Hoppas ni haft en bra helg! kram från svägerskan alle

Sofia Lindqvist sa...

Hejsan Fanny!!
Mysigt med lite snö.....
Jag följer din blogg och det verkar som att allt är bra med er!!
kram kram från Fia