2009-12-16

Vilket HÄRLIGT väder!!

Jag bara älskar snön och kan knappt vänta tills morgondagen när jag ska ut och busa med Yda i snön, rida en skogstur bland det vita på Armani och ta lilla Malva på en promenad ute i vita naturen - helt underbart!!
Idag har jag jobbat hela dagen och därför inte hunnit njuta av kvällens snö direkt.
Jag hoppas dock att jag blir ledig imorgon så jag får chans att vara ute lite, det gäller att njuta för fullt när snön väl ligger =)

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen för att sedan försöka krypa ner till sängs och somna i någorlunda tid, har en tendens att inte föra det, trots att jag på morgonen vid uppstigning bannar mig själv och lovar att ikväll blir det sängen tidigt, fast det aldrig blir så.. Så dum man är egentligen!

Ha en riktigt skön morgondag, hoppas ni njuter lika mycket av snön som vi gör! KRAM!

Inga kommentarer: