2009-05-01

Valborg ja..

..det började trevligt. Kalle, jag, Alexander och Malin startade grillen och åt sedan grillat kött, grillade sparris och potatissallad. Till det drack vi gott =) Och vilket sällskap sedan, underbart!
Sedan spelade vi kubb och umgicks. Lag Lindborg-Karlsson, alltså jag och Kalle, vann - 2-0 till oss - fast det var tufft motstånd och blev jämnt, båda rundorna!

Redan under tiden som vi spelade kubb, så började jag känna mig dålig; ont i magen som fasen. Sedan gick vi till Malin där vi skulle dricka lite gott. På vägen dit fick jag otroliga smärtor i magen. Gick dit ändå, eftersom Malin hade samarin hemma.. Tog en sådan och gick och lade mig i Malins säng. Det hjälpte inte.. Sedan vid 23 fick jag och Kalle ta en taxi hem, kunde inte ens gå hem.. Låg sedan vaken till 03-04-någon gång med ont, ont, ont. . .
Vågade mig upp ur sängen vid 10,30 idag, klädde på mig och gick ut en kort sväng med Yda. Det gick långsamt, men det var skönt med frisk luft, så välbehövligt!

Idag blir det en ganska lugn dag, men jag måste hämta hö till hästarna idag. Orkar verkligen inte, men måste.. Får förhoppningsvis hjälp av mamma, men får jag inte det så får nog Kalle hjälpa mig, trots att han är allergisk mot hö och gräs - stackaren!!

Nej ha en fortsatt bra första Maj! Kram på er

1 kommentar:

malin sa...

Jaa kvällen slutade inte bra för dig :( Men för mig gjorde den, haha! Får ta igen det nästa fest, dock inte nästa helg...