2009-05-12

Rabarberpaj!

Hej på er!
Det doftar ljuvligt i hela lägenheten nu, för jag har bakat rabarberpaj!! Fick massor med rabarber av stall-ägarna idag när jag var hos hästarna, underbart!
Är snart färdigt och då ska jag fika, för jag tror inte att jag kan hålla mig tills Marcus kommer hem från gymmet, fikar nog 2 gånger istället. Nyttigt liv, nähä inte här inte =)

Idag hade vi redovisning i skolan, gick väldigt bra för vår grupp och våra kulisser var underbart fina och genomtänkta, skönt när man blir nöjd.

Har ridit idag, men min fina Armani har sådan hemsk hosta så vi fick ta det lugnt.. Tråkigt och så synd om honom. Trodde det skulle slå om kvickt nu när han kom ut på gräs dygnet runt och slapp höet, men nix.. Så imorgon blir det till att ringa veterinären.

Nej, nu fortsätter Äntligen Hemma vilken sekund som helt. Ha det fint, kram!

Inga kommentarer: