2009-05-17

Syren-doft

I morse när vi gick upp så luktade det syren i hela lägenheten, hade satt två fina vaser full-proppade på köksbordet med syren och en liten ensam syren i en glasflaska i sovrummsfönstret, så vackert!!

Jag har varit på kalas hela kvällen och grattat Pontus som fyllde 20 år och Gustaf som blev 14 år - det är barndomsvänner till mig, eller familjevänner, alltså våra föräldrar är kompisar och då har vi automatiskt blivit det, ni fattar =) De är helt enkelt som syskon till mig och min syster, likaså deras storasyster Lina.
I vilket fall, där bjöds det på underbar mat - smörgåstårta och till efterrätt var det marrängtårta och hemmagjord glass - mumma!

Kalle däremot har varit på annat 20-årsgille, en arbetskamrats. Han hade haft riktigt trevligt verkade det som, var precis där och hämtade hem honom.
Nu ska vi sova tänkte vi, jag är trött och Kalle onykter, haha.. Sov gott, kramen!

Inga kommentarer: