2009-05-25

Blå-lila

Det är Kalles fot, det. Ser ut att göra ont, och det garanterar han att det gör också "halta-Lotta" =) Bildbevis, dock ser den värre ut i verkligheten och det är ingen överdrift från min sida, stakars sambon!
Jämför storleken på fötterna, lite skillnad va?
Ja, annars idag måste jag ju självklar gratulera sambons syster Matilda, som idag blir 14 år, grattis!! Så där var vi på kalas tidigare ikväll, det bjöds på kakor och marrängswiss, vilket jag inte har någon som helst aning om stavningen på!
Sedan skjutsade jag Kalle till hans fotbollsträning, nej han skulle inte träna, mest bara snacka skit med grabbarna. Men eftersom de inte riktigt håller min chargong (STAVNING??!) så valde jag att ta Yda-vovven på en längre promenad, vilket jag behövde efter kalaset =)
Nej, nu ska jag minsan hålla kväll helt och hållet. Ha det fint, kram!

1 kommentar:

malin sa...

Uhh den ser inte frisk ut :/