2009-05-07

Trött som tusan

Hejsan!
Idag har vi haft utedag i skolan, tema fåglar. Inte riktigt min grej, speciellt inte när det regnar och är rått som bara den, man fryser ju långt in i märgen. När vi sedan körde hem så hämtade vi Yda i Vinslöv och när hon och jag sedan kom hem så bäddade vi ner oss i soffan och sov ett par timmar - jag var i stort behov att få upp värmen i kroppen, så där låg jag och göttade mig med underställ på, täcke över och Yda värmde mot magen - härligt
!

Nu ikväll har jag varit hemma hos mina föräldrar och syster en sväng och pratat lite, men nu är jag hemma i lägenheten med sambo och hund. Skönt, tänkte att jag ska ta en dusch, föna och platta håret och måla tånaglarna, kan behövas ibland för att piffa upp sig själv lite.
På tal om piffa, så har jag och syster en överaskning imorgon, speciellt till våra föräldrar. En hyllning till dem kan man säga. Bildbevis kommer, hehe. Det ska verkligen bli så roligt!!

Nej, nu ska jag minsan hålla kväll. Ha det så bra, kramen!

1 kommentar:

malin sa...

Fanny fanny faaaaaanny! I morrn får vi hitta på nåt lajbans... Eller hur?!