2009-05-24

Bröllop och födelsedagskalas

Hejsan!
Ja, min dag igår, i foto, härligt var det och så roligt, båda tillställningarna! Men gud vad trött jag var frammåt midnatt, efter att ha fixat och donat till bägge firandena hela dagen, och passat upp min skadade sambo, phu! Tur att man ibland har energi för två!
Först ett par bilder från bröllopet och vi börjar såklart med brudparet!
Sedan har ni Frida och jag som agerar vittne till vigseln och Linas (och Andreas bonus-) son Albin som självklart också var med under vigseln. Ett utdrag ur gästboken.
Sedan var det födelsedagskalas! Här har ni födelsedagsbarnet - världens bästa Alexander =) Min skadade sambo, Marcus!
Och så jag! Och ett par bilder, som ni ser är tagna senare under kvällen, då vi är lite runda under fötterna, hahahaha.. Först Malin, min vän, och jag.
Sen ett gäng andra vänner =)

Japp, så såg min gårdag ut, fullt ös medvetslös! Dock tog vi en taxi hem och var hemma redan runt 01,00 inatt, så dagen idag var räddad. Idag har vi haft förrådsrensning, tråkigt men dock så välbehövligt. Sambon fick sitta på en stol och hålla mig sällskap och tvinga mig att kasta saker, vilket verkligen gör ont i hjärtat för mig.. Sov gott, kram!

Inga kommentarer: