2009-05-29

En hel ledig dag..

..och två kvar, skönt!
Idag vaknade jag och sambon sent, han tog ut Yda och jag dukade fram frukost - underbart att hinna äta tillsammans!
Sedan körde vi till Vinslöv och till hans föräldrar där vi sällskapade lite med dem. Kalle åkte sedan och skulle träna skjutning inför uppslkutningen och jag körde ner till hästarna och red en sväng.

Nu har jag ätit mat helt ensam, eftersom Kalle är på fotboll, men han och Alexander är påväg hit nu så det blir iaf filmtittande - kvällen är räddad =)

Imorgon ska jag vara funktionär på tävlingarna i Vinslöv - nationella tävlingar torsdag-söndag. Dö-roligt, imorgon ska det dessutom bli fint väder, och eftersom jag ska stå på banan så blir det linne under tröjan och jackan och skjorts under långbyxorna, så jag, när värmen faller på, kan klä av mig och jobba på brännan!
Imorgon kommer farmor, farfar, mormor, morfar, farbror Björn och Faster Eva till mamma och pappa, så dit ska jag en sväng för att äta och umgås, älskar att träffa dem, man gör det på tok för sällan.

Nej, nu ska jag förbereda te och annat tills grabbarna grus kommer. Puss och kram!

1 kommentar:

Ingrid sa...

Glad Pingst!

Vad roligt att du vill vara med och tävla!

~Livet i byn