2009-05-19

Grattis Alexander!

Grattis till Alex som äntligen klarade körkortet! Äntligen är det hans tur att köra till gymmet, vara fylle-chaffis åt oss, skjutsa en bakis Fanny till Vinslöv vissa dagar, helt enkelt köra oss de vändor vi har fått kånka på honom - den största fördelen är att jag inte behöver skjutsa hem honom när han inte vill sova över här, utan han kan ta egen bil eller sno en av våra, hahaha..
Någon som missat Alexander i bloggen? Tror knappast det, men för säkerhets skull så berättar jag att han är min och Kalles bästa vän/inneboende/extra-sambo =)

Vet ni, idag var jag med om en så lustig sak, ska man skratta eller bli förfärad? Välj själv:
Cyklade hem till Sofia, en klasskamrat, nu i eftermiddags runt 14-tiden. Cyklade på en "stor" cykel-väg där många cyklar, så även mycket skolbarn som cyklar hem vid den tiden på dagen. När jag cyklade där så står det en kille vid sin bil en bit fram och kissar. Inte det att han kissade in mot skogen, ligger precis vid en bok-skog, alltså inga problem ens att gå in en bit i skogen, om det verkligen krisar (även om det faktiskt är förbjudet att kissa offentligt). Ja, så där stod han med hela paketet ute och kissade, typ längs med cykel-banan när jag cyklade förbi. Jag fäste blicken strängt på cykelkorgen och låtsade som inget, vad ska man göra? Man blir ju helt ställd? Diskuterade det med klasskompisarna sen, undrar om han medvetet stod där, eller han faktiskt inte tänkte på att det kunde komma cyklister? Om han medvetet stod där, alltså vilket pervo och äckel!!

Jaja, nog nu. Nu blir det Vinslöv och hästarna för hela slanten, måste hinna med dem bägge två idag så det blir nog fullt ös i det kvava vädret, fördel: Malva är kanske lugn och lite trött, om jag har tur!

Ha det fint, kramar!!

1 kommentar:

malin sa...

Jag vet vad jag hade gjort... Kollat in den hahaha! :D Meen det e kanske bara jag som gjort så, är ju som jag är :P