2009-05-11

Hyllning till mamma och pappa

Detta är överraskningen som jag och min syster Mimi hade för oss i fredags - vi tatuerade oss!! Och inte vad som helst, utan en hyllning till våra föräldrar kan man säga. Vi tatuerade in Lindborg (vi heter det, hon och jag) eftersom det är pappas efternamn och Bäckman eftersom det är mammas efternamn. Vi ville ha båda, även om vi bara heter Lindborg - vi är ju hälften Lindborg och hälften Bäckman ändå =)
Min syster tyckte det gjorde ont, lite sådär lagom. Själv höll jag bokstavligen på att dö!! På mig gjorde det grymt ont och jag mådde fruktansvärt illa hela tiden, hahaha!
Dessutom tyckte tatueraren att jag hade mycket konstigt skinn som var svårt att tatuera på och att jag hade väldigt beniga anklar som också gjorde det lite svårare, han fick byta nålen 3 gånger under den tiden han tatuerade mig, hoppsan!

Bildbevis kommer nedan, enjoy!
Den översta foten är min systers, ser ni vad svullen hon blev? Den understa, bleka, sneda och beniga foten är min =p


1 kommentar:

lina sa...

åååhhh vad fint =) då blir det snart fler... det blir ju ett begär haha puss