2009-05-23

Vilken helg.....!

God morgon!
Jag tar det från början..
Igår kväll när jag satt och hade det så trevligt med mina föräldrar så ringde min telefon, det var min sambo som var helt förstörd i andra änden, han hade under en fotbollsmatch, tio minuter in i matchen, skadat foten så illa att ambulans var på väg. Jag fick panik, men mamma tvingade mig att sitta ner ett par minuter, andas och dricka lite te, innan jag körde dit.
Kom dit och sedan körde jag efter ambulansen till sjukhuset. Väl där inne så blev vi mottagna helt fantastiskt och blev efter en stund skickade upp till röntgen, men tack och lov så visade det ingen fraktur, utan han hade bara fått en JÄTTE-stukning och var millimeter från att dra ledband och något ben också. Visst var det bra, men vi sa bägge att det nästan kändes lite förargligt att ha åkt ambulans och tagit upp deras tid för en stukning, men det kunde vi inte veta innan ju.

Jaja, nog om det.
Idag är det en jättespännande dag!! Jag ska vara vittne till ett bröllop, Lina och Andreas ska gifta sig! Bilder och annat spännande kommer imorgon skulle jag tro.
Sedan ikväll fyller Alexander år, så vi ska dit på födelsedagsfest och det ska bli ruggigt roligt! Dock är det synd om Kalle som får hoppa runt på sina kryckor och dessutom måste vara nykter, men men så är livet ibland.

Nu måste jag sätta fart, måste hinna handla present till Alexander innan jag ska fara på bröllop, och innan dess måste jag ha gjort mig iordning och löst lite saker med hästarna, fullt ös!
Ha det fint idag, hoppas vädret blir bättre frammåt dagen! Kram på er!!

Inga kommentarer: