2009-05-27

Sommarmat x2

God kväll!
Förkyld som en galning är jag ikväll, men vad gör väl det när jag har fått äta så mycket gott?
Jag och sambon delade först på en liter jordgubbar, grädde och socker till det - helt fantastiskt gott, verkligen så mycket sommar det bara går att få, enligt mig!

Och nu ikväll, till fotbollsmatchen (Barcelona - Manchester) har vi tryckt 2 kg kräftor, även det lika gott, detta är verkligen bland det godaste jag vet! Dessutom gör man nästan av med mer än vad man äter = bra bantar-mat, hahaha..
Och Barca leder fotbollsmatchen med 2-0, med typ 4 minuter kvar av ordinarie speltid, GÖTT!! Okej, jag kan verkligen inget om fotboll, men sambon gör det. Men anledningen till att jag stenhårt håller på Barcelona, är eftersom Henke Larsson spelade där tidigare, och ja, jag är liiiite småkär i honom, hahaha!!

Nej, nu ska jag gå och snora i soffan, ha det fint! Kramen!!

1 kommentar:

malin sa...

Tss du o sambon har sånt mys. Själv sitter man själv med en jäkla knäckemacka haha! Inte avundsjuk alls :P Händer i helgen?