2009-05-06

Dans-show

..har jag varit på idag! Min syster hade dans-uppvisning och de var riktigt duktiga! Hon går ju sista året på gymnasiet nu och läser dans och gestaltning (?) på individuellt val, och om jag får skryta lite så är Mimi ruggigt duktig =)

Annars idag har jag och Jennie varit väldigt pyssliga inför vår redovisning nästa vecka. Har med hjälp av skiljeväggar i papp gjort ett bageri, ska gestalta "En sockerbagare"-visan när det är klart. Halva vår styrka, alltså 50% av vår basgrupp var sjuka idag så vi jobbade dubbelt så hårt, men hade samtidigt så väldigt roligt. Det är så roligt att vi blivit sådana vänner, vem hade kunnat tro det för bara några år sedan?

Igår kväll var jag förresten ute och gick med min lilla häst, Malva, hon var så duktig lilla flickan. Det var "tävling" nere på ryttarföreningen när vi gick där förbi och sötnöten hade fullt sjå med att hålla koll på alla stora hopphästar, men det bästa av allt var att hon inte reste sig en enda gång, vilket gjorde mig mäkta stolt. Det visar att allt mitt arbete och alla våra fighter har varit värda allt besvär, underbart. Och det är så värt det!

Nu ska jag och min sambo gotta oss med lite ugnspannkaka, yammi! Ha en fortsatt härlig kväll! Kram på er!

Inga kommentarer: