2009-05-03

Söndag igen, ja

Och idag var det mulet, men det var för en gångs skull riktigt skönt!
Var i stallet runt 08,00 i morse - släppte ut mina änglar, mockade och fixade lite. Sedan mötte jag och Armani upp Jennie och hennes häst Nemo i "vår" sväng och red en riktigt trevlig tur.

Efter det så skulle vi plugga, jag och Jennie, mindre trevligt med andra ord.. Men vi var riktigt effektiva och fick mycket gjort. Medan jag tog hand om hästar och pluggade, så tvättade sambon massor med tvätt. Skönt för mig att slippa, men synd om honom som fick stå med det helt själv.

Nu ikväll passade vi på att köra gemensamt till Vinslöv och tog in mina hästar sedan körde vi hem och fikade lite med Kalles föräldrar och två yngsta systrar, trevligt värre =)

Nu ska jag och älsk dricka te och mysa lite, ska slänga igång en film, vilket aldrig är fel en söndag kväll. Ha det fint, ciao!

1 kommentar:

lina sa...

haha vad bra att du kom in igen hehe. love you darling