2009-04-27

Down-period..

..bläää!
Så känner jag för allt just nu. Vill bara sova ett par månader och invänta hösten igen, när sommaren och alla häst-bekymmer som då tillkommer, är bortblåsta för detta året.
det är nog det jag egentligen går och oroar mig för mest just nu, mina älskade hästar, speciellt herr vit (Armani), som får hosta av höet jag nu tvingar i honom och fröken skäck (Malva) som jag inte riktigt vet om hon fixar gräset eller inte..
Dessutom vet jag inte vad jag vill alls med mitt liv, även detta är något jag nog går och grubblar omedvetet över. Så skittråkigt är allting.

Tur jag har världens bästa Marcus alltid vid min sida, oturen är väl att han har så mycket på egen hand att göra, så jag träffar honom så sällan, trots att vi är sambos, haha..

jaja, sånt är livet. Snart är det Valborg och det innebär ledigt på fredag, me like! PussKram

Inga kommentarer: