2009-06-01

Ännu en helg..

..har passerat revy.
Fredag: Hemmakväll med älsklingen och bästa vännen Alexander, film, popcorn, chips, ostbågar (som förövrigt är fruktansvärt äckligt) och trevligt sällskap - kan det bli bättre?

Lördag: Nationella Tävlingarna i Vinslöv flöt på fantastiskt bra, fick trevliga ansvarsområde och underbart sällskap, dessutom blev ju vädret kanon, vilket inte är helt fel =)
Senare under dagen var stor del av släkten på middag hos mamma och pappa, jag var självklart på plats. Det är det bästa jag vet, när man träffas utan en massa krav (alltså inget kalas, inga presenter, man bara träffas för att det är så trevligt).
Senare på kvällen kom jag hem och mötte Kalle tillsammans med 5 arbetskollegor som huserade i lägenheten, hade förfest. Senare drog vi alla bort en vända mot Siesta! (gäller att passa på när det väl händer något skoj i stan), det blev sent, men vad gör väl det?
Söndag: Drog upp min sambo ur sängen under förmiddagen, han var bakis, hahaha.. Han gick genast in på toaletten, gjorde det han behövde och kom sedan ut som en ny människa.
Vi körde sedan till Vinslöv där vi skulle måla mammas och pappas utemöblemang. Blev kanon och idag målade jag det sista.

Nej, nu har vi varit och tränar och nu blir det sängen. Ha det fint, kram!

Inga kommentarer: