2009-10-04

Tufft idag...

...mycket tuff dag. Jag var iväg igår kväll med Kalle och ett stort gäng vänner och bekanta på fest. Mycket trevligt och roligt, men sent som fasen blev det. Idag är jag därför lite mör.

Men, trots att jag gick och lade mig halv sex (!!) i morse, så gick jag upp igen vid halv nio - tog då tag i disken och storstädade köket. Riktigt skönt att göra något "kreativt" i det tillstånd jag var i då.
Efter det så väckte jag mina vänner Alexander och Sara, som sov här. Kalle var och jagade. Vi slappade en bra stund i soffan innan jag gick ut med Yda. Så himla skönt och friskt ute, och uppehåll precis när jag gick ut så det var helt okej.
Efter det tog vi alla tre en promenad till Kvantum och köpte frukost, riktigt gott med frallor =)

Nu sitter jag här i soffan och tittar på samma film för andra gången idag, hahaha.. 17 AGAIN, faktiskt ganska bra och jag tycker att Zac Efron är en fröjd för ögat!! Jag är lite småkär i honom tror jag :p

Efter detta blir det Vinslöv. Ska ge mig ut på ett självmordsuppdrag på min vite springare. Kan bli galet med tanke på vädret, men ibland är även det lite roligt, om man sitter kvar!
Ikväll blir det bio med gänget. Ska bli trevligt, men just nu hade det varit skönast att veta att jag inte behöver resa mig härifrån mer idag, fniss!

Hoppas er helg har varit bra. Kram på er!

Inga kommentarer: