2009-10-15

Imorgon...

...bär det av till Göteborg för mig tillsammans med kompisen Jennie och ett gäng andra tjejer!
Vi stannar till söndag och däremellan blir det Ladies Night och att göra stan. På hemvägen blir det Ullared, vilket aldrig är fel =) Det ska verkligen bli skitroligt!!

Jag jobbar inatt så det blir till att packa allt idag, sova några timmar i Vinslöv imorgon för att sedan åka vidare till Göteborg. Har löst det med hästarna också, världens bästa Marcus och hans lillasyster Matilda fixar bebisarna åt mig, så jag behöver inte oroa mig alls, vilket känns skönt.

Nu får jag sätta fart med att äta frukost, ut med Yda och packa. Har sovit tills nu eftersom jag jag har jobbat natten, därav den sena frukosten.
Hoppas er dag är av belåtenhet. Ha det riktigt bra! Kram på er!!

1 kommentar:

Sofie sa...

Hej! Resan till Thailand kostade både förra gången och denna gång ca. 10.000 kr/pers. Dyrt, men man får ju väldigt mycket för pengarna :) Två veckor med flyg tur o retur samt ett fint och fräscht hotell.

Låter som mycket roligt du ska iväg och göra :) Hoppas ni får det trevligt! Kram, Sofie