2009-10-26

Nackont

Hejsan!

Tråkig måndag idag.. Sov länge idag eftersom jag ska jobba inatt, tyvärr. Sedan gick jag ut med Yda i regnet. Så himla tråkigt väder, bara det gör ju en trött och nedstämd. Jaja, sedan degade jag framför TV'n ett par timmar med Yda, så skönt!

Efter TV'n så tog jag en lång och riktigt varm dusch. Har verkligen haft ont i min ömma nacke idag så det var välbehövligt, verkligen.

Nu ikväll har jag varit och nattat hästarna och nu är jag hemma hos mamma, pappa och syster. Ska vara här tills jag börjar jobba är tanken. Är trött så funderar starkt på att ta en liten sovpaus. Ska man vara vaken under 10 timmars jobb, tills imorgon bitti, så är det bäst att man är någerlunda pigg när jobbet börjar =)

Ha det så bra alla, nu blir det till att dega. Kramen

Inga kommentarer: